Pietro Filipi je česká módní značka, která navrhuje a šije dámské a pánské kolekce. Propracované oblečení a doplňky této značky se nesou v elegantním a minimalistickém stylu. Vznikají pouze v omezeném množství a jejich výroba probíhá převážně v Čechách a na Slovensku.
Vznik značky Pietro Filipi
Značku Pietro Filipi založil v roce 1993 Petr Hendrych, jehož cílem bylo vytvářet kvalitní českou módu. Ve stejné době se mu narodil syn Filip a kombinací obou křestních jmen vznikl název Pietro Filipi. Značka, která měla původně pouze pár zaměstnanců a fungovala z kočárkárny v Nuslích, má nyní čtyřicet poboček v šesti zemích světa.
První vlastní pobočka
Až do roku 2001 dodávalo Pietro Filipi své oblečení do multibrandových obchodů. S příchodem velkých obchodních center na přelomu tisíciletí se však společnost rozhodla otevřít první vlastní pobočku v OC Smíchov. Dalším důležitým momentem v historii bylo otevření vlajkové prodejny na Národní třídě v roce 2010.
Originální model nakupování
V roce 2020 představilo Pietro Filipi jedinečný model nakupovaní nazvaný “Jak se cítíte, tolik platíte”. V praxi to znamená, že zákazníci zaplatí za vybrané modely tolik, na kolik se daný den cítí. Jedná se o reakci na aktuální situaci související s pandemickou krizí a vychází z pocitu nejistoty, kterou dnes lidé pociťují.
Proč zvolit právě Pietro Filipi?
Oblečení a doplňky Pietro Filipi jsou zárukou kvality, jedinečnosti a elegance. Každý produkt vzniká v omezeném množství 30 – 400 ks. Značka spolupracuje především s lokálními dodavateli, čímž si zajišťuje dohled nad kvalitou produktů. Oblečení v minimalistickém a nadčasovém stylu uvítá ve svém šatníku každá žena, která miluje originální kousky, ve kterých si může odskočit z kanceláře rovnou na společenskou událost.
Návrháři Pietro Filipi
Oblečení a doplňky vytváří tým zahraničních a českých návrhářů. Mezi známá jména patří například Monika Drápalová, která tvoří také pod vlastní značkou Modrá, a která byla v letech 2008 a 2013 oceněna cenou Czech Grand Design v kategorii Oděvní designér roku. Ivana Mentlová navrhuje pro Pietro Filipi prémiovou dámskou kolekci Silverline a Filip Hieke má pod palcem pánské kolekce.
Originální model nakupování
V roce 2020 představilo Pietro Filipi jedinečný model nakupovaní nazvaný “Jak se cítíte, tolik platíte”. V praxi to znamená, že zákazníci zaplatí za vybrané modely tolik, na kolik se daný den cítí. Jedná se o reakci na aktuální situaci související s pandemickou krizí a vychází z pocitu nejistoty, kterou dnes lidé pociťují.